Just another WordPress.com weblog

Am doar cativa ani insa parca am trait 100

Mi se pare ca m-am nascut odata cu lumea si ca mi-e inima carunta. Uneori, privindu-ma in oglinda ma intreb daca am trait eu sau e doar constiinta stramosilor pe umerii mei. Amintirile par false, ca si cum nu am trait si ca tot ce imi amintesc e doar o minciuna insa cumva stiu ca nu e asa. M-am nascut, am trait, am iubit, am plans, am visat, am crezut, am cazut…toate acum reminescente concretizate in amintiri ale unor vremuri apuse. Oamenii care au fost candva parte din viata mea sunt acum praf de stele.

Cine am fost? Cine sunt? Ce s-a intamplat si de ce?

Cine voi fi?Pentru mine acum e prea devreme si prea tarziu.

2 responses

  1. Uqtzik

    m-am ridicat…am zambit si am mers mai departe. fara trecut nu putem trai viitorul. 🙂

    Noiembrie 30, 2009 la 8:01 pm

  2. cami

    imm da cv de genu’…

    Decembrie 1, 2009 la 9:11 am

Lasă un răspuns

