Just another WordPress.com weblog

O lume a mea…

Traiesti o viata intreaga cautand raspunsuri, incercand sa faci ce e bine si ajungi sa iti dai seama ca ai pierdut ce era mai important, sa faci ce iti doresti… la ce te ajuta experienta, la ce te ajuta sa urmezi un plan cand iti dai seama ca tot ce ai facut sunt schite nereusite?… nu e corect, nimic nu e corect, sau asa vrem noi sa credem?! preferam sa alegem calea cea mai usoara in schimbul unei „lupte” spirituale, fizice, de ce nu psihice.. si inca ceva.. chiar nu intereseaza pe toata lumea ce simti tu. oricum nu o sa aiba rabdare sa analizeze ce le spui.
ne jucam de-a v-ati ascunselea printre cuvinte, modificam sensuri, dam noi notiuni unor afirmatii, si totul pentru ca…ar fi prea banal daca am sti cum stau lucrurile de fapt.
mi-as dori ca viata mea sa fie roz. uneori e, dar parca uit momentele in care o vad roz, fiind acaparata de cele albe, negre, gri…nu inteleg pana unde pot ajunge dorintele unui om. adevarul e ca am o viata frumoasa (luand in considerare o definitie care ar putea exista la un moment dat in dex). prieteni, pasiuni, ganduri (profunde, superficiale, colorate, mate etc).
ceea ce ma tragea in jos erau parerile altora despre ceea ce ar trebui sa fiu si sa par de parca dormeau si mancau in locul meu, acum acei altii par niste bacterii, da, ei, oamenii de peste tot de care eu profit ca sa-mi hranesc fericirea. ma simt puternica, iar cand ma uit in jur ma bucur de slabiciunea lor. mi-as dori sa-i educ si pe altii cum e sa te hranesti din vanitatea celorlati din slabiciunea si din pofta de a arata numai ce poseda .
incerc sa imi pun amprenta personalitatii mele haotice in tot..imi place sa fiu admirata, respectata, sa provoc reactii, sa le arat oamenilor o persoana simpla dar totodata complexa, sa ii uimesc in fiecare moment, sa fiu glumeata…sa ii innebunesc cu emotii puternice,contradictorii, greu de inteles… pasionala, reala, greu de descoperit.
acum nu mai simt nici o durere sau frustrare. m-am vindecat. sunt eu….simt viata…e un joc perfect .hopefully…. intotdeauna o sa ies invingatoare.

Lasă un răspuns

