Just another WordPress.com weblog

Am invatat ca…

…trebuie sa traiesti fiecare clipa de parca ar fi ultima…

…nu exista prieteni adevarati…si ca prietenia adevarata inseamna perfectiunea…

…superficialitatea nu duce la nimic bun , trebuie sa pui suflet in tot ceea ce faci…

…timpul trece prea repde , nu astepta pe nimeni…

…niciodata nu profitam de ceea ce avem si ca regretele nu-si mai au rostul dupa aia!

…iubirea te schimba , te face mai bun , cu tine , cu cei din jutul tau…

…indiferenta doare cel mai tare… prefer sa tipi la mine decat sa ma ignori!!!

…lumea te poate schimba in rau dar si in bine , e alegerea ta si nu poti acuza pe nimeni pentru ce ai devenit…

…daca uneori te gandesti si la tine nu inseamna ca esti egoist…

…parerea celor din jurul meu , nu valoreaza nimic si daca lor nu le pasa mie dece mi-ar pasa?

…lumea nu se invarte in jurul meu chiar daca uneori imi doresc asta…

…daca o persoana te face sa plangi , nu inseamna neaparat ca nu merita…

…a gresi e omenesc si ca a ierta e cel mai frumos lucru de pe pamant insa putini sunt cei care stiu sa ierte cu adevarat…

” Zambeste celor care te urasc sa simta ura ta!”

„Zambeste celor care te iubesc sa simta dragostea ta!”

„Iar daca intr-o zi cel pe care-l iubesti te va trada zambeste sa simta indiferenta ta!”

2 responses

  1. Mi-a placut tot ce-am citit si te felicit pentru cuvintele frumoase si pentru povestile adevarate sau, asa cum ai spus si tu, pentru povestile inventate!

    Septembrie 25, 2011 la 8:42 pm

Lasă un răspuns

