Just another WordPress.com weblog

Rasul meu s-a ascuns…

Am crezut ca voi invata sa rad ca s-au sfarsit zilele si noptile se singuratate amara.FALS!

Am crezut ca voi invata sa fiu fericita ubsa fabrica de fericire s-a inchis inainte ca eu sa-i ating portile.FALS! a ramas numai o utopie pierduta in inima mea.

Am crezut ca am alaturi oameni in care ma pot increde , pe care ma pot baza , care sunt acolo pentru mine si care ma vor sustine indiferent de imprejurari.FALS!

Toata viata mea e un morman de haine , carti si fotografi stranse in saci …iar si iar si iar…

Tot sufletul meu e un morman de cenusa arsa , de iluzii spulberate

Rasul meu s-a ascuns…a ramas numai un zambet . Lumina din ochii mei s-a stis…numai cred numai sper…


Lasă un răspuns

