Just another WordPress.com weblog

New Year’s Resolution

Aproape ca a mai zburat inca un an… incredibil de repede… si ca la fiecare sfarsit de an, nu ne putem abtine sa nu facem un bilant cu bune, cu rele, cu tot ce am realizat sau cu tot ce nu am reusit sa realizam. Asa ca m-am luat si eu la analizat si puricat, dar nu am descoperit nimic nou, pentru ca eram deja constienta de ceea ce (nu) am realizat. Cu alte cuvinte, 2009 nu a fost un an prea grozav pentru mine… undeva pe drum m-am pierdut… pe mine. A fost un an in care am aflat ca ceea ce-mi doream de ani de zile sa fac nu e poate tocmai ceea ce-mi doresc cu adevarat… lucru care m-a lasat total descoperita si naucita; un an in care am facut prea putine din ceea ce mi-am dorit cu adevarat, prea multe din ceea ce nu mi-am dorit si, in consecinta, mult prea putine pentru mine; un an in care hotarata din mine a devenit cam nehotarata din cauza lipsei de directie. Asa ca ceea ce-mi doresc in Noul An e:

  • sa ma regasesc si redescopar;
  • sa fac ceea ce-mi doresc (si asta dupa ce voi descoperi ce-mi doresc, evident);
  • sa am putin mai mult timp pentru mine si pentru ceea ce conteaza cu adevarat;
  • sa-mi implinesc cel putin unul din visurile pe care le am deja si cel putin unul din visurile nou descoperite (sau macar sa ma aflu pe drumul cel bun);
  • sa nu (ma) dezamagesc.

Poate ca ar mai fi si altele pe care le-am uitat sau nesocotit, dar banuiesc ca nu erau atat de importante, altminteri nu le-as fi uitat. An Nou fericit tuturor si sa ne ajute Cel de Sus sa fim mai impliniti si linistititi!

One response

  1. Uqtzik

    bine bine dar impartaseste-ne si noua ceea ce iti doresti, ce conteaza cu adevarat pentru tine, visurile tale…;))

    Decembrie 14, 2009 la 6:06 pm

Lasă un răspuns

