Just another WordPress.com weblog

Leapsa…

Am primit leapsa de la Uqtzik

1. Numește cea mai mare frică a ta.

pai… multi spun ca le e frica de Dumnezeu asta e logic toata lumea are frica de Dumnezeu  sau ca le e frica de moarte sincer mie chiar nu imi este frica…as fi bucuroasa sa o pot lua de la capat sa vad locuri noi…chiar daca mi.ar fi  dor de cei dragi sunt sigura ca as rezista   totusi eu am o frica de mic copil si aia e frica de insecte …poti sami faci ce vrei dar sa nu ma pui sa pun mana da insecte caci nu le suport si sincer chiar mie teama de ele…

2. Idealul tau în viață este…

idealul meu in viata…sa reusesc sa duc pana la capat tot ceea ce  am inceput si sa imi realizez fiecare vis…

3. Dorința ta cea mai ascunsa.

dorinta mea cea mai ascunsa …hmm… sincer am … si nu numai una insa vor ramane ascunse…

4. O persoana pe care o admiri. De ce?

Persoana pe care o admir este defapt o legenda…si aceea este Michael Jackson . De ce? pai pentru talentul bunatatea si puterea de a continua mai departe dupa nenumaratele acuzatii false de molestare a minorilor… si tot felul de oameni care au incercat pur si simplu sa.l stoarca de bani…Michael chiar isi merita titlul de rege al muzici pop si bine inteles isi merita locul in multe dintre inimile noastre chiar si eu am un loc aparte in inima mea pentru el chiar daca uni miau spus „esti nebuna”  , „esti ciudata” sau ” nu esti in toate mintile” ei bine…poate asa sunt eu …

5. Cel mai frumos cados primit vreodată. (de la cine, dece ți-a plăcut și cu ce ocazie)

pai cel mai frumos cadou primit vreodata a fost un lantisor de la prima mea dragoste…(prin cls a 5-a:)) ) mia placut pentru ca …pur si simplu eram niste copii care se jucau care abia invatau ce e aia dragoste si sincera sa fiu si acuma mai am acel lant si il port cu drag …l.am primit cu ocazia mutarii lui din cartier…mi la lasat ca amintire … straniu e ca sa mutat tot in oras dar nu lam mai vazut de atunci niciodata…poate  ca intr.o zi il voi vedea din nou sau poate ca va ramane doar o amintire…

2 responses

  1. Uqtzik

    ce frumos faza cu cadoul…
    ai dreptate in privinta lui mj. nu st un fan dar apreciez muzica lui. chiar isi merita titlul de rege al muzicii pop.jos palaria:):D

    decembrie 25, 2009 la 9:16 pm

  2. mz mult:*

    decembrie 25, 2009 la 9:27 pm

Lasă un comentariu