Just another WordPress.com weblog

Cartea vietii mele…

Dupa destul de multe analizari si multi neuroni irositi am ajuns la o concluzie : cartea are foi. O concluzie pe cat de banala, pe atat de adevarata, nu? Viata este o carte cu foi albe. O carte a carei autor esti tu. Tu scrii fiecare capitol, fiecare propozitie, pui fiecare virgula. Poate cateodata incerci sa stergi si sa scrii iar. Si de asta ma apuca nervii cand aud diferiti oameni sau citesc diferite texte care au la baza ideea “ce imi rezerva viitorul”. Pai viitorul ala saracu’, hai ca iti spun eu ce iti rezerva: nimic. Daca tu stai cu mainile in buzunare si astepti sa iti pice un sac de bani in cap, mai greu. Asa ca tu, draga autorule, scrie’ti cartea, ca nimeni nu o va scrie in locul tau. Pune mana si stabileste ce iti doresti si munceste sa il obtii.
Zilele trecute mi’au ramas in cap 2 versuri : Vezi tu..atat am asteptat sa vedem daca’ntelegi/Ca poti sa ai tot ce’ti doresti daca stii ce sa alegi. Mare dreptate au. Dar pana la urma si daca ai ales gresit. Ce daca? Esti suparat o zi, 2, 5, o saptamata. Dar hai ho! Cat stam asa sa pierdem timpul? Ne impachetam frumos catrafusele si mergem mai departe. Scriem un alt capitol. Pot spune si din experienta proprie. Uneori sunt atat de sigura pe alegerile pe care le fac, de ma inalt pana la norisorul ala cu numarul 9. Iar cand se dovedeste ca decizia mea nu a fost cea buna, caaad de la o distanta destul de mare fata de sol. Ei si? Asta e. Fiecare face greseli. Fiecare are parte de dezamagiri. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa stau 100 de ani sa plang dupa oale sparte. Sau mai e faza aia “Invata din greselile tale si ale celorlalti”. Pai cred ca daca as fi invatat ceva din fiecare greseala pe care am facut’o, Einstein ar fi cu 10 trepte mai jos decat mine.
Trecem prin viata. Avem carti pline de experienta, pline de sentimente. Fiecare dintre noi este un autor. Despre paginile scrise insa…

2 responses

  1. Uqtzik

    ma reprezinta atat de bine acest post…:(
    niciodata nu invat din greseli…

    Ianuarie 14, 2010 la 7:27 pm

    • mie imi spui

      da lasa k e bine shi asa:X

      Ianuarie 14, 2010 la 7:31 pm

Lasă un răspuns

