Just another WordPress.com weblog

Goodbye…

Eram hotarata sa nu plang. Nu stiu daca pentru mine sau pentru impresia pe care ar fi lasat-o lacrimile mele, dar nu aveam de gand sa plang.

Simteam arsura din gat provocata de lacrimile inabusite si mi-am inclestat maxilarul pentru a nu elibera suspinul din foc.

Am acceptat pasiv ultima imbratisare, prefacandu-ma ca nu-mi pasa, prefacandu-ma ca nu ma rup in bucati pe dinauntru, scrasnind din dinti si cantand Nickelback in gand, blocandu-mi suferinta intre versuri.

Vedeam din ce in ce mai incetosat, dar ma incapatanam sa nu clipesc pentru a-mi pastra lacrimile in ochi.

L-am urmarit cu privirea cum se indeparta, luand coltul pentru ultima data, in timp ce eu am ramas in mijlocul strazii goala pe dinauntru.

Le-am simtit cum se rostogolesc de sub gene, rotunde si grele, doua boabe de durere care imi udau obrajii.

Adevarul e ca imi va fi dor….de tot ceea ce a insemnat Pitesti si mai ales imi va fi dor de tine …

4 responses

  1. Uqtzik

    ohhh….si eu eram acolo…ceva mai departe dar eram. ce dor imi e de tine…:(
    la inceput, citind, parca ma vedeam pe mine, una din clipele alea cand el pleca. si cand am citit Pitesti…atunci am inteles…

    Ianuarie 24, 2010 la 4:50 pm

    • Uqtzik

      de ce ti.-a parut rau??

      Ianuarie 25, 2010 la 2:17 pm

  2. dah erai shi tuh:X:))… fata adevarul e ca mia cam parut rau de ceva dar…asta e viata merge inainte:X

    Ianuarie 25, 2010 la 6:09 am

  3. haide mah mia parut rau de…****** si in fine lasa asa poate ca e mai bine poate ca nu

    Ianuarie 25, 2010 la 5:42 pm

Lasă un răspuns

