Just another WordPress.com weblog

Vis…

Fericirea există. Am visat-o. Nu aşa cum visezi să creşti mare şi să te faci prinţesă, ci am visat-o într-o noapte în timp ce dormeam. Nu-mi amintesc povestea şi personajele, dar ştiu cu siguranţă că în noaptea aceea am fost fericită. N-aş fi crezut niciodată că pot să visez un sentiment.

Şi ce sentiment! Era fericirea absolută, cea care nu-ţi lasă loc de aer în suflet, acoperindu-l în totalitate în culori prea zgomotoase.

Dacă toate visele mele ar fi aşa, Doamne, cât aş mai urî adevărata viaţă! N-ar fi pentru mine decât un bal mascat al speranţelor deşarte şi al dezamăgirilor. Zadarnic m-aş strădui să fug, rămânând prizoniera dansului lor satanic pe veci.

Nu…nu mai vreau să visez fericirea. Prea gros m-a îmbrăcat în lumină şi mă tem să nu mă trezesc goală în mijlocul nopţii.

Mi-e de ajuns că am simţit-o doar atât cât să cred în ea.

One response

  1. Uqtzik

    daca de fiecare data cand as dormi as visa fericirea as vrea sa dorm vesnic…:)

    Ianuarie 27, 2010 la 7:23 pm

Lasă un răspuns

