Just another WordPress.com weblog

Nu pot. Nu stiu. Nu vreau.

– Daca sunt incapabila sa simt?

-Imposibil!

-Vreau sa ma indragostesc de tine…

– Fa-o!

-Nu pot!. O sa ma indragostesc de distanta ce ne desparte. M-as indragosti de minciuni: de felul cum ne ascundem de lume, cum ne chinuim…

-O sa vina si momentul tau!

-Nu intelegi ca nu stiu sa ma indragostesc de tine. O sa ma indragostesc de cum dispari din bratele mele si cum apari chiar inainte sa mi se faca dor. O sa ma indragostesc de joc, nu de noi! O sa ma indragostesc de ideea de a ma indragosti. O sa ma indragostesc de gandul ca te gandesti la mine. Nu mai vreau sa tin toata dragostea in mine…

-Elibereaz-o!

-Nu functioneaza!

– De ce iti este teama…?!

-Nu mi-e teama. In cel mai rau caz o sa-mi frangi inima, o sa sufar, dar o sa-mi revin… Nu e placut sa vrei sa te indragostesti si sa nu ai de cine…

Text scris in vacanta de iarna la Pitesti si redescoperit acum printre ciorne…

Lasă un răspuns

