Just another WordPress.com weblog

Amintiri si melancolie…

Zilele trec greu. E oribil sa-l vad zilnic. Sa-l aud zilnic. Sa-mi zambeasca zilnic. Sa-mi pronunte numele zilnic. El imi spune altfel decat toti. Stie ca-mi place cand imi spune asa. Are grija sa ma priveasca mereu adanc in ochi cand il pronunta. Si sa-si schimbe usor vocea.

Am trecut de la furie la melancolie. Nu, nu dau inapoi. Hotararea e luata, o s-o respect.

Din fericire nici nu-mi complica viata foarte mult. E ocupat probabil cu o noua amanta. Da, recunosc, gandul asta ma infurie. Si-mi lasa un gol in stomac.

E superficial, mincinos, neserios, las, increzut. Dar la un moment dat am avut impresia ca am trecut printre toate astea si am descoperit o parte frumoasa. Si mi-am zis ’stiam eu de ce il vreau pentru mine’. O fi fost oare doar o iluzie? De ce atunci am fost atat de sigura ca eu pot vedea dincolo de aparente? Ca-i pot vedea sufletul.

Atunci. Atunci cand am stat in masina, in fata blocului meu, 2 ore si ceva. Timp in care m-a tinut in brate si am vorbit. Atunci cand a cumparat inghetata pentru toate fetele doar ca sa-mi aduca mie. Atunci cand mi-a cantat stangaci la chitara. Atunci cand mi-a povestit despre trecut. Trecutul trist. Atunci cand am vorbit si cate 4 ore la telefon. Atunci cand mi-a facut poze. Atunci cand imi povestea despre viitor. Viitorul nostru. Atunci cand la 2 noaptea imi trimitea mesaje in care imi spunea ca ma vrea pe mine acolo. Atunci, atatia si-atatia “atunci”. Nu inteleg. Nu inteleg pentru ce toate astea. Pentru ca de asta aveam eu nevoie?

Nu. Prefer sa pastrez amintirile asa cum sunt.

A fost frumos, dar s-a terminat. Vreau sa merg mai departe. Trebuie sa merg mai departe. Am nevoie de cineva care sa nu ma mai lase sa ma gandesc. O Anexa, cum imi spunea un cititor. Doar cat sa-mi ocup mintea. Sufletul oricum a luat o pauza.

Lucrurile se vor aranja de la sine. Acum cateva ore, cand eram foarte trista, m-a sunat Ionut iar…

2 responses

  1. Uqtzik

    ce putere ai sa ii pronunti numele aici 🙂 masina? 😕
    amintirile raman, melancolia trece…

    Februarie 3, 2010 la 7:48 pm

  2. ii pronunt numele unde vreau ok:)

    Februarie 3, 2010 la 8:30 pm

Lasă un răspuns

