Just another WordPress.com weblog

99 de lucruri despre mine…

1.Sunt Carmina
2 pentru prieteni, cami
3.o iubesc pe cea mai buna prietena a mea Clauditza[10 ani]

4.inchisa uneori,alteori prea deschisa
5.am renuntat de multe ori la mine pentru..ele
6.am un frate de 10 ani
7.n-am incredere in nimeni
8.pot face omu de cacat daca imi propun
9. sunt increzuta uneori
10. imi place sa rad…
11.sunt nebuna rau de tot
12. Ma cert cu mama zilnic
13. obtin ce-mi propun, si daca pierd[rar]..stiu sa accept pierderea
14. nu cred in iubire…prea dezamagita de ea

15. urasc comunismul
16. sunt al drq:P
17.imi plac filmele de dragoste,si comediile
18..privesc indelung luna in prezenta cuiva doar cand sunt indragostita…[doar odata pana acum]
19. amintirile ma las rece
20.nu-s sufletista
21.sunt agitata fara telefon
22.”posesoarea unor false sentimente”
23.ploaia ma arunca in melancolie…sau somn:P

23.detest sa fiu fluierata
24.luptatoare sacra
25.imi place sa scriu
26. evit vacantele cu ai mei[singurul lucru care mi place e ca mi cumpara ce vreau]
27.iubesc craniile

28.vreau sa am tenul frumos
29.imi traiesc viata la maxim
30.sunt orgolioasa…chiar foarte
31.fumez (mai nou ocazional)

32.sunt realista
33.urasc rozul
34.sunt fana Michael Jackson
35.stiu sa mi ascund sentimentele
37.prefer adevarul[desi dureros, e mai bun decat o minciuna]
38.Am o memorie buna
39.Filmul meu preferat este ps I love you
40.sunt dulce doar cand vreau[mai rar]
41.Imi place sa ma imbrac sport…nu le am cu eleganta
42.nu prea dorm noaptea , motiv pentru care ma cert cu mama
43.imi place pericolul
44.urasc materia matematica[defapt sunt paralela cu ea]
45.urasc semnul silly 8-}
46.vreau sa ajung ceva in viata
47.imi place sa desenez…dar si sa filozofez:>
48.nu suport minciuna
49.cik “argint viu”
50.sunt incapatanata
51.Ma plictisesc repede…nu mi place rutina
52.nu stiu nimic daca ma intrebi de prietenele mele
53.nu mi plac gaborii
54.Nu-s tocilara
55.supararea imi cere singuratate
56.imi plac pozele in care apare marea sau fumul de tigara

57.atunci cand ma enervez ma bufneste plansul
58.Sunt nesuferita rau uneori
59.Motto-ul meu e : dragostea face victime.
60.ador sa visez noaptea cand nu am somn
61.Ma razbun prea mult
62.nu pot trai fara muzica
63.nu prea stiu ce vreau
64.ma contrazic singura
65.Sunt romantica
66.sunt om..ca toti ceilalti
67.ma simt singura mai mereu

68.ma descurc destul de bine pe tocuri
69.imi place sa pierd vremea in parc cu fetele..la o samanta
70.ma enerveaza vacanta k e prea scurta
71.imi place sa fiu dorita…
72.ma roade daca nu intru pe mess
73.nu suport sami inchizi telefonul in nas
74.nu prea sunt punctuala
75.Imi doresc o poveste de iubire la mare

76.Imi place sa fiu eu
77.urasc expresia „lol”
78.n-am mila cand e vorba de persoanele care vor sa mi faca rau
79.nu suport sa mi se zica ingeras
80.nu multi stiu prea multe despre mine
81.cand eram mica visam sa fug de acasa cu o colega
82.nu caut prima un baiat[doar in ocazii speciale]
83.sunt PREA indiferenta
84.imi plac graffiti]

85.slabiciunea mea la baieti..e expresia „micuta mea”
86.vreau sa fiu bruneta natural
87.am incredere in mine
88. nu sufar sami zici „pustoaica”
89.am multi prieteni…dar atat de putini
90.“dracusor…cand te calca pe coada”
91.stau prost cu rabdarea
92.nu-s prea sanatoasa…
93.imprevizibila…nu mi place sa mi fac planuri
94.precauta:>
95.am o ureche mai speciala:))
96.as vrea sa iubesc si sa fiu iubita….
97.gatesc bine:D
98.nu ies niciodata nemachiata din casa[decat in cazuri supraspeciale]
99.sunt moldoveanca:))

4 responses

  1. Uqtzik

    in primul rand ai uitat sa zici de mine:)) in al doilea rand nu crezi in iubire dar vrei sa iubesti sa fi iubita:-?
    Ce legatura au gemenii cu nebunia?
    Chiar te contrazici singura in unele afirmatii:))
    Parca nu iti placea eleganta si nu te imbracai asa dar te descurci bine pe tocuri deci te imbraci si asa;))
    Nu stiu daca ti-ar sta bine bruneta:-?
    Iubesti craniile?:-? buh sa fiu a dracu:)) pe-asta nu o stiam:))

    Februarie 5, 2010 la 11:56 am

  2. de tine se stie nui nevoie sa te mentionez asa in leg cu zodia asta e principala caractersistica dec intrazis nu cred ca ma contrazik:P ce leg are elegantza k mersul pe tocuri:-w
    dak numi imi place sa ma imbrac elegant asta nu inseamna ca nu pot sa merg p tocuri[-(
    momentan sunt bruneta shi imi sta superb…bine am si nij suvite verzi dar asta e alta poveste asa si dah ador craniile:x shi mai ales pe tine scumpa:X

    Februarie 5, 2010 la 12:00 pm

  3. Uqtzik

    ah am uitat…fata cu numar de vrancea:)):D

    Februarie 5, 2010 la 4:15 pm

  4. ahh dah:))

    Februarie 5, 2010 la 5:34 pm

Lasă un răspuns

