Just another WordPress.com weblog

Un strop de afectiune…atat!

De curand am auzit-o cum plangea pentru ca mama ei e suparata pe ea si ca nu i-a zis noapte buna…plangea pentru ca nu vorbea cu ea ca de obicei…pentru ea..mama e cea mai buna si apropiata prietena…mereu e inconjurata de afectiunea si intelegerea mamei ei…

In schimb eu…ma bucur daca nu vorbeste cu mine…ma bucur cand nu e acasa si nu o aud spunandu-mi ca sunt … daca mi-ar spune noapte buna cred ca as zambi la ea pentru prima oara in ultimii ani pentru ea…daca m-ar lua in brate si m-ar spune pupa ca as plange de fericire, nu am nevoie sa-mi spuna ca ma iubeste…doar atat cer…ma multumesc si cu atat din partea ei…dar asta nu se poate intampla…pentru ca un om nu se schimba peste noapte…iar de cand ma stiu..asa a fost…dar speranta moare ultima..

Lasă un răspuns

