Just another WordPress.com weblog

Doruri…

Simteam nevoia sa fiu singura, asa ca am iesit sa ma plimb prin parc…M-am asezat pe-o banca, fara sa dau zapada la o parte.Sunt uda din cap pana-n picioare, dar nu-mi pasa…vreau sa stau si-n acelasi timp sa calatoresc.Gandul meu a vizitat mii si mii de tari,inima mi-e insa in acelasi loc! Mi-e frig si bate vantul asa de tare incat m-astept sa zbor ca un balon spre cer…S-a oprit ninsoarea, dar inauntru’ meu ninge-n continuare de dor…

…Privesc in departare la urmele lasate de o sanie si mi-aduc aminte de bunicu’… de toate acele ierni in care faceam oameni de zapada si colindam pe la usile veciniilor cu sorcova-ntr-o mana si sacosica cu covrigi si mere in cealalta.Mi-aduc aminte de derdelusul de la Posta si cescuta cu cacao, lapte praf si apa calda pe care mi-o prepara bunica in fiecare dimineata.Imi amintesc tot…mi-e dor de copilarie.Mi-e dor de mine!

In sfarsit, zaresc prin ceata o silueta…te asteptam de ceva timp.Esarfa-mi ascunde zambetul,iar tu te-apropii cu pasi repezi, dezapezindu-ma pe loc.M-ai invitat la o plimbare, iar eu am dat din cap ca da… Pasii ne-au ramas intipariti in zapada ca o stampila pe hartii…Nu stiam unde mergem si nici cand ne vom intoarce de unde am plecat.Am lasat in urma noastra o banca inzapezita pe care o privesc acum de la fereastra…

Am tras perdeaua si m-am asezat pe canapea.In mana am o cana de cafea…te-am intrebat cate lingurite de zahar vrei si mi-ai raspuns ca nu-ti place cafeaua.Uitasem dupa atatia ani!Am asezat cana pe masa si m-am intors …Nu-ti auzisem pasii,m-ai cuprins in brate si mi s-a facut dor- dor de tine…dor de noi!

One response

  1. frumos

    Aprilie 19, 2011 la 6:30 am

Lasă un răspuns

