Just another WordPress.com weblog

Sunt…

Sunt mama pentru ca am dat nastere la mii si mii de ganduri,intrebari…lacrimi sau zambete.Sunt tata pentru ca mi-am aparat punctul de vedere ca pe propriul fiu…Sunt femeie pentru ca am starnit invidie,cearta,ganduri necurate si iubiri…Sunt barbat fiind ca am puterea sa ma apar si sa lupt…Sunt copil pentru ca imi place sa visez cu ochii deschisi, sa vad negrul un albastru mai inchis si griul un alb murdarit…

Sunt dulce dupa ce gust o bomboana…sau sarata dupa ce transpir.Sunt amara de fiecare data cand ies din valurile marii si sunt acra dupa noptiile in care n-am prea dormit.

Sunt Soare pentru ca luminez viata unor persoane…Sunt Luna pentru ca am o gramada de prieteni ce apar si dispar ca stelele…Sunt nor fiind ca am invatat sa plang precum ploaia…Sunt fulger pentru ca ma enervez repede si tunet fiind ca imi place sa urlu si sa tip.

Sunt iarba pentru ca am fost calcata in picioare de multe persoane…Sunt pamant fiind ca am crescut mii de sentimente, dand radacini unor iubiri…Sunt apa pentru ca imi place sa plutesc deasupra tuturor…Sunt cer fiind ca imi place sa zbor.

Sunt zmeu pentru ca exista cineva care imi tine sforile…Sunt pasare fiind ca am aripi si cioc…Sunt foc pentru ca am ars toate amintiriile neplacute…sunt piatra fiind ca am invatat sa fiu dura de fiecare data cand cineva vrea sa ma arunce intr-o balta.

Sunt aer pentru ca ma respiri in fiecare rand citit…Sunt frunza fiind ca ma ofilesc la fiecare toamna…Sunt vara pentru ca am inmugurit de-atatea ori..Sunt iarna fiind ca imi place sa m-acopar cu zapada , sunt primavara pentru ca renasc de fiecare data cand te vad pe tine…

Lasă un răspuns

