Just another WordPress.com weblog

My first time:D

M-am ales cu o leapsa de la DianaEmma,asa ca tre´ sa ma pun pe scris:

Prima data cand am suflat in lumanari…aveam guma in gura si s-a infipt exact in tort :))

Prima nota 4…hmm nu stiu primul 4 da il stiu pe primu 3:)) aveam o profesoara super handicapata ne facea in tot felul si ne dadea fise intregi de cuvinte sa le invatam plus alte cateva cantece pentru corul ei ehh si eu am invatat cantecele dar cuvintele:-”

Prima absenta la scoala ….a fost prin clasa a 5:)) plecasem toata clasa spunand ca nea lasat diriginta sa plecam dar ea sarak habar nu avea :))

Primul meu sarut…la 12 ani jumate… in curtea unei gradinite seara ascunsi dupa o baraca de restul lumi:X era superb vara apus de soare ahh 8->

Prima mea tigara…hmm acum un an si ceva incepusem sa fumez cu ******* nui pot spune numele ca sar supara…:( dar oricum a devinit ceva la ordinea zilei si da da stiu nu e bine pentru sanatate etc etc etc dar promit ca o sa ma las in viitoarul apropriat(sper) 😀

Primul animal al meu…a fost un epuras adus dupa camp de tatal meu era asa micut tin minte ma trezeam noaptea sa-i dau lapte cu pipeta caci era asa de mic:X offff doamne mie dor de el:(

Prima mea iubire fatala …era un “smecheras” care mi-a luat mintile.Si ce ma bucur ca la un moment dat s-a intors roata 🙂 Si am stiut sa ma abtin :-”

Primul meu telefon…poi:-? a fost prin clasa a 4-a…

Prima mea escapada din casa…pai:-? hmmm sincer numai stiu:-s dar am avut destul de devreme:)):P

Prima mea betie…a fost cu aceiasi fata cu care mam apucat si de fumat ahh:)) in vara mie dor de vara si mai ales de ea:X

Primul cadou de la un iubit…hmm a fost de la primu meu iubit:P un lantisor al carui stiti povestea de la o leapsa anterioara dar mai am o veste acum vreo cateva saptamani neam intalnit din nou:X am esit la o cafea alea alea:P

Primul meu inel…lam primit prin decembrie anu trecut cadou de la un baiat:P si acum il mai port pe deget(sincer nu-l mai pot scoate) dar asta e alta poveste:)))

Si cam atat!Nu mai continui,pentru ca ar fi prea interesant si nu vreau :”>

hmm la cine merge leapsa:-? la cine vrea sunteti cu totii liberi sa o faceti:P

Lasă un răspuns

