Just another WordPress.com weblog

Unde te-am pierdut?

M-ai invatat sa iubesc,dupa care m-ai facut sa nu mai simt nimic.M-ai invatat sa zambesc,dupa care nu mi-ai mai dat motive sa o fac.Mi-ai aratat cat de frumoasa e viata,iar acum m-ai facut sa orbesc.M-ai invatat sa respir,dar acum am uitat sa traiesc.M-ai invatat sa privesc in culori,iar acum nu mai vad decat alb si negru.M-ai invatat sa savurez fiecare clipa,iar acum nu mai am gust.M-ai invatat sa ascult muzica din jur,dar tu m-ai surzit cu tipete.M-ai invatat sa mangai,dar am uitat cand tu nu ai mai facut-o.Mi-ai alungat fricile,dar acum mi-ai plantat teama in suflet.Mi-ai aratat viitorul,dar acum il alung.M-ai suit pe un nor,dar acum mi l-ai destramat.Mi-ai facut promisiuni,dar acum ai amnezie.M-ai alintat ca pe un copil,iar apoi m-ai bruscat ca pe un lucru.Unde te-am pierdut…?

Lasă un răspuns

