Just another WordPress.com weblog

Sub presiune…

Goliciunea unui suflet poate sa fie recunoscuta dupa expresiile fara insemnatate ale fetei,dupa gesturile lenese si fara viata,dupa o anumita privire fara dorinta.Cum putem umple acel gol fara sa ne gasim intr-o mare de nevoi sau datorii?
De cand ne nastem si pana murim avem mereu o datorie catre ceva sau catre cineva.Nimeni nu scapa; oricat de liber se poate simti un om,tot nu e scutit de datorii.Datoria catre persoane,catre societate,catre noi,catre orice lucru aparut in viata.O singura datorie se uita usor si anume aceea de a fi om.

Un gol nu se umple cu iluzii si nici cu minciuni,ci cu fapte pline de culoare,de expresie si de speranta.
Ce poti defini fara a te teme ca nu e ceea ce crezi? Ce limite poti stabili daca nu stii ce e distanta? Te poti aventura in cautarea raspunsurlor,dar nu cred ca vei reusi sa gasesti ceva destul de real pentru lumea in care traiesti.
Defineste-mi viata,iar eu iti voi spune ce inseamna sa treci de limite,minciuni,iluzii,datorii si mai ales,iti voi arata cum sa umpli acel gol zilnic.Timpul este singurul care modeleaza raspunsurile la orice intrebare,el e un birjar etern care sta la dispozitia materialitaii,dar ii este fidel eternitatii…

3 responses

  1. Larisa

    Am din intamplare…pe blog-ul tau….si..am citit….efectiv….mi-a ajuns la suflet……si nu am o stare tocmai buna ,insa….m-a impresionat blog-ul tau!
    Mi-ar face placere sa ne cunoastem.

    Aprilie 14, 2011 la 7:40 pm

    • Ms si mie mi-ar face o mare placere:X

      Aprilie 17, 2011 la 6:59 am

  2. Larisa

    am intrat** scuze

    Aprilie 14, 2011 la 7:40 pm

Lasă un răspuns

