Just another WordPress.com weblog

Alege…

Am cules atata speranta de prin gandurile trecatorilor, din polenul florilor si uneori din praful cretei risipite pe bancile scolii. Nu am vazut foarte multe pentru cativa ani traiti ca muritor dar am incercat sa invat tot ce am putut bine si rau din tot ce ma inconjoara sau din ce am ales eu sa ma inconjoare.. e vorba de alegere, nu?
Mi-am pus mereu speranta ca va fi bine chiar si atunci cand toate parca se impotriveau sa ma asculte, toate devin niste bomboane cu nicotina uneori doar ca sa te intoxice cu ce au ele mai „bun”.
Toata viata nu mi-am dorit decat sa fiu cea mai buna si am consumat atata energie in asta incat am devenit o sclava a dorintei, dorinta ce ma subjuga si acum in timp ce scriu.. ma obliga sa scriu cel mai bun lucru pe care l-am scris vreodata.. si ca de fiecare data.. nu-mi iese. Si incep sa cred ca nu o sa iasa niciodata, defapt sunt sigura. Mi-e teama sincer..Incetul cu incetul intru in randurile de fier ale vietii de zi cu zi.. viata aceea care te obliga sa fii exact ce nu vrei sa fii, sa faci chiar daca nu vrei sa faci sau sa spui pentru ca trebuie sa asculti, si nu vreau, si refuz! Dar ce ramane de facut cand nici pe tine nu te poti multumi si nu vezi alta cale sa iesi la suprafata pentru ca suprafata e mult prea sus ca sa o poti atinge tu, muritorul, tu idealistul.. suprafata pentru cei ca mine nu exista insa merita sa lupti sa o gasesti in speranta ca iti va aduce tot ce ai visat vreodata : libertatea.

Lasă un răspuns

