Just another WordPress.com weblog

1 Martie:X

Buna so sorry nu prea mai am timp sa scriu pe blog asa cum o faceam odata zilnic…dar va promit ca orice ar fi o sa mai scriu si pe blog…

Deci a venit primavara insfarsiiiit:X de 1 martie am primit si eu ca restul fetelor martisoare ghiocei urari etc… dar eu spre deosebire de unele fete am mai primit ceva … am primit sarutul tau (cam neasteptat)dar a fost foarte bine primit dupa cele intamplate…

Vreau sa urez si eu fetelor un la multi ani! si sa le ofer un martisor din partea mea:Xsi cam atat azi sunt happy:p am promis ca nu voi publica nimic „sadic” astazi (desi am scris ceva la ciorne:)) ) .

2 responses

  1. Uqtzik

    primavara calduroasa iti urez pisoias:X

    Martie 1, 2010 la 7:04 pm

  2. mz la fel:x

    Martie 2, 2010 la 5:38 am

Lasă un răspuns

