Just another WordPress.com weblog

Nonprintesa si bula ei…

De ceva timp mi se spune ca vorbesc mult si spun putin sau vorbesc putin si nu spun nimic…depinde de context. Evident, mie mi se pare ciudat, pentru ca eu ma privesc ca pe o persoana extrem de deschisa..

Dar avand in vedere ca nu exista o singura persoana care mi-a spus asta, ci sunt mai multe..am inceput sa constientizez problema.

Traiesc intr-o bula. Ce-i drept e o bula cu gauri, nu de alta, dar trebuie sa-mi pastrez imunitatea, nu-i asa?
Mi-am format un sistem de aparare involuntar, pe care dupa mult timp am inceput sa-l constientizez.

Nu am traume grave si nici probleme existentiale iesite din comun.

Pur si simplu m-am lovit cu capul de sus, mi-am dat seama ca ma doare si n-as mai vrea sa trec prin asta iar.

Cred ca un pitic de-al meu a zis „Hmm..nu e bine asta pentru tine” si atunci, incet, incet, a inceput sa-si construiasca o casuta pentru a se feri de rau si a-i fi bine. Practic, a pus stapanire pe mine, mi-a construit o bula si m-a pus sa ma adaptez si sa ma bucur de ea.

Ce-am facut eu? M-am adaptat, logic 🙂

Beneficii?

Riscuri minime, dorinta acuta de a detine controlul…si dupa cum bine stim cu totii, cand avem „puterea”, mai greu sa fim raniti, o viata cvasi-linistita, fara dezamagiri, si abilitatea de a trece „mai departe” mult mai usor.

Riscuri?

Impresii gresite despre mine – ca sunt rece, necomunicativa, ca merg pe principiul „ma descurc si singura” si mai ales ca cineva trebuie sa treaca 1028e4308403803 de trepte ca sa ajunga la mine..

Realitatea?

In adancul sufletului am ramas la fel: o persoana usor influentabila, sensibila, indragostita de fluturasi, care vrea sa fie tinuta de mana pe strada, vesela, visatoare si usor de dezamagit…

Rezultat?

Combinand toate efectele din acest post relativ coerent, avem urmatoare concluzie: fiecare experienta pe care am trait-o a contat si m-a facut ceea ce sunt in prezent: o nonprintesa prinsa intr-o bula cu gauri, care vrea sa fie inconjurata de oameni care-si doresc si-si dau silinta sa patrunda in lumea mea.

Poate asa imi dau seama ca intr-adevar vor sa fie aici si ca le pasa, poate asta sunt acum, sau poate am nevoie de o gura de aer proaspat care sa ma faca sa pasesc sigur intr-o lume in care nu stii ce te asteapta dupa colt.

Lasă un răspuns

