Just another WordPress.com weblog

Simt cum ceva ma apasa pe piept … simt cum o noua viata intra in mine si inima incepe sa bata … sangele curge prin vene si corpul mi se incalzeste. Deschid ochii … nu se vede nimic. Totul e negru si … fara viata. Deodata vad niste umbre … vad cum culorile se aduna si se formeaza curcubeul, picaturile cristaline se aduna si formeaza o ploaie calda de vara, razele soarelui se imprestie si se formeaza lumina, vantul adie usor si apar norii, apar plantele si animalele modelate de praf, … apare totul. Aud un glas suav, gingas, dar neputincios … striga … al cui o fi oare? Unde ma cheama? O fi sufletul meu care vrea sa se elibereze? … unde sa plece … sa-mi paraseasca trupul? Voi ramane rece si fara sentimente …, dar … nu … striga pentru a simti … Imi doresc foarte mult sa fac un pas … voi reusi? Sunt inca amortita … imi fac curaj si pasesc … ma doare, dar reusesc … Lumina m-a cuprins acum si ma sustine … parca m-as afla pe un nor deasupra pamantului pentru a controla sau … pentru a simti din plin libertatea?

Un trandafir proaspat inflorit apare in calea mea: misterios, trufas, seducator … ceva ma tine la distanta de el … or fi spinii sai? pentru o clipa am simtit ca m-am indentificat cu el desi par vulnerabila si inocenta, pot sa ma apar; am putere si pot invinge … vreau sa ating superbul trandafir, dar o picatura de sange se scurge din palma mea … am vrut sa-i fac rau si m-a orprit; orice vietate are dreptul sa se apere de dusmani.

Frumusetea si armonia domnesc in aceasta lume … unde ma aflu oare? acest taram pare perfect, este doar creat de imaginatia mea, de subconstient … nu exista perfectiunea … nu sunt nici in vis … unde m-a trimis sufletul? abia m-am renascut … totul e asa confuz; nu gasesc explicatie; am o alta viata altundeva …, dar unde? totul e pustiu … sunt singura … dorinta de a evada din realitatea cruda m-a adus aici … pare a fi un taram de basm, dar unde sunt ceilalti? nu vreau singuratate!

Intr-o clipa totul dispare … un decor infiorator isi face aparitia … norii grei si negri formeaza o furtuna … inocenta si puritatea dispar si se iveste sinistrul … intunericul ce provoaca la toti frica … culoarea mortii si a suferintei … este pretutindeni, chiar si in sufletele celorlalti; se vede aceasta tristete apasatoare pe chipul lor, dar nu au vointa sa schimbe nimic. Nu le-au mai ramas speranta? Unde este farama de soare ce-i tine in viata? … farama de lumina inca mai exista deasupra tuturor … luna inca mai lupta … de ce ei nu vor sa mai primeasca forta si speranta? zambetul s-a transformat in lacrimi amare sau sange; fericirea s-a transformat in ura;

Am ajuns acolo unde toti cauta acelasi lucru -> Materialitate. De ce nu-si mai hranesc sufletul cu dragoste? Unde a disparut acest sentiment? Cine a sters din oameni acest sentiment asa minunat? Voi afla vreodata? Deocamdata voi sta si voi privi cum lumea se autodistruge si eu nu vor sa schimbe ceva, se sinucid.

Incep sa strig … strig dupa ajutor, dar nimeni nu vrea sa ma auda chiar daca trec pe langa mine mii de oameni … striga si sufletul meu … striga la nesfarsit … glasul sau nu se stinge … ecoul sau se mai aude in univers … il aude fiecare om in parte, dar nu se uita inapoi … intorc privirea si merg mai departe nepasatori; inima lor nu mai simte nimic, a devenit o piatra care cu timpul se va sfarma; … glasul sufletului meu nu sa stins inca. Speranta nu pleaca din mine, Ma agat eu de dansa sau ma voi stinge din viata? … haosul ma va ucide incetul cu incetul … intunericul nu vrea sa existe suflete curate in imparatia sa; poate pe mine ma va invinge, … dar luna inca vegheaza si lupta; poate va si castiga … sufletul meu ii va acorda mereu sprijin … sprijin ce fiecare din noi avem nevoie

Lasă un răspuns

