Just another WordPress.com weblog

Un somn real…

Mă trezesc din nou dintr-un somn adânc numit realitate. Privesc noua lume ce mă înconjoară şi mă simt mai liberă şi mai fericită. Păşesc cu paşi mărunţi în iarba verde ce înconjoară întreg ţinutul meu visător. Parcă pentru mii de oameni timpul s-a oprit în loc iar acum trăiesc tot ce au uitat ei să trăiască. Vise uitate, pierdute, dorinţe ascunse şi încuiate, gânduri bune ce nu meritau spuse, zâmbete de copil. Toate nu sunt decât nişte zile trecute ale realităţii.

Păşesc pe cărarea numită amintiri şi îmi aduc aminte de fiecare moment al vieţii ce mi-a adus un zâmbet pe buze, o lacrimă în ochi şi un alt gând în suflet. Aş vrea să pot simţi din nou fiecare atingere a destinului, fiecare suspin ce a zburat spre înaltul cer. Sunt doar alte amintiri ce strigă a fi trăite, sunt doar alte gânduri goale ce vor să umple suflete pustii.

Simt cum nebunia ocupă locul raţiunii, iar visele înlătură umbra realităţii. Mă simt ruptă de lume dar totuşi mă simt întreaga lume. Simt nebunia ca fiind atât de aproape. Mi-e frică şi totuşi trec mai departe. Aş avea nevoie de un ceas ce să mă adoarmă şi să mă ducă din nou în somnul numit realitate.

Lasă un răspuns

