Just another WordPress.com weblog

Nume de alint…

Este de inteles ca atunci cand esti indragostit, vrei sa-i dovedesti partenerului sentimentele tale. Multi apeleaza la un nume de alint sa-si rasfete jumatatea. Curioasa cum sunt, nu ma pot abtine sa nu ma intreb cum aleg indragostitii aceste nume…


Exista o lista cu nume de alint pe care sa le rasfoiesti atunci cand te indragostesti, ca si atunci cand cauti nume pentru un nou nascut? M-a intrebat Cristina, ea cum sa-i zica noului ei prieten. Nu m-a nimerit la capitolul asta… mai ales daca luam in vedere si problema mea de a ma implica intr-o relatie stabila, de lunga durata. Primul meu gand odata ce incep o noua relatie nu se rezuma la viitor. Defapt imi imaginez scenarii de despartire si in niciun caz nume de alint.

DAR, daca te ajuta cu ceva , iata cateva exemple pe care le-am auzit frecvent:

categoria necuvantatoare:

Pui/ Puisor
Catel
Pisi
Motan
Categoria sentimente:

Iubire
Iubi
Dragoste
+Pusi

Pupi

Expresii sau locutiuni

Viata mea
Lumina ochilor mei
sa mor io dak nu esti frumoasa
Categoria – limbi straine

Schatz
Baby
Probabil ca nu te-am convins, dar sigur zambesti

Ps. Cand e vorba de relatii nu ma lua drept model!

2 responses

  1. ehe…ai uitat guri si bubu si pisoi, ingeras etc. auzisem eu unu tare rau de tot zilele trecute dar l-am uitat. din pacate nu m-am putut abtine sa nu ii rad in nas tipei care mi-a zis cum il alinta ea pe prietenul ei. mie mi se pare o porcarie, dar fiecare cu treaba lui.

    Mai 27, 2010 la 7:57 pm

  2. nemele astea de alint vin de cele mai multe ori din suflet … fara sa le cauti prin mai stiu eu ce agende …

    Mai 28, 2010 la 5:36 am

Lasă un răspuns

