Just another WordPress.com weblog

O alta leapsa…

SUNT… muzica
AS VREA… sa mi se raspunda atunci cand vorbesc singura
PASTREZ… fotografiile si florile pe care le-am primit
MI-AS DORI… sa am certitudini
NU IMI PLACE… cand oamenii nu vad mana ta intinsa
MA TEM… ca cei de langa mine se duc prea repede
AUD… un strigat de ajutor
IMI PARE RAU… ca nu stiu sa tac la timp
IMI PLAC… tot felul de ciudatenii
NU SUNT… rabdatoare
CANT… orice,oricand,oriunde
NICIODATA… nu voi renunta prea usor
RAR… ma indragostesc cu adevarat
PLANG… foarte usor
NU SUNT MULTUMITA… de tot ce inseamna tara asta
NU IMI PLACE… sa tac
SUNT CONFUZA… cand altcineva tace
AM NEVOIE… de foarte multa atentie din pacate
AR TREBUI… sa fiu mai ingaduitoare cu oamenii

Lasă un răspuns

