Just another WordPress.com weblog

Leapsa…

Cat e ceasul?
10:58
Numele tau este?
Carmina
Porecla?
Kytzu:p
Ai tatuaje?
Nu
Culoarea ochilor?
Verzi
Locul in care te-ai nascut?
Odobesti
Mancare favorita?
Pizza:X
Ai fost vreodata in USA?
Ce sa caut eu acolo:)))?
Ai infasurat vreodata pe cineva cu hartie igienica?
yep=))
Ai iubit pe cineva atat de mult incat sa-ti vina sa plangi?
Maxim:X
Zi favorita din saptamana?
Vineri
Resturant favorit?
W.W.(nu e chiar restaurant dar tot pe acolo:)) )
Ce sport iti place sa urmaresti?
Nici unul
Bautura favorita?
Redd’s
Inghetata favorita?
Nestea
Walt Disney sau Warner Bros?
Walt Disney
Ce culoare are dormitorul vostru?
Crem
De cate ori ai copiat la vreun examen?
N-am degete sa numar :))
In care magazin ai fi cheltuit toti bani de pe card?
In orice magazin de haine 😛
Ce faci de obicei cand te plictisesti?
Ascult muzica, ma joc, stau pe geam si privesc stelele, postez pe blog …
La ce ora mergi la culcare?
Cand pic de somn
Cine o sa raspunda prima/primul la leapsa asta?
Cine e in stare:)
Ce program tv nu pierzi niciodata?
Disney :))
Ultima persoana cu care ai luat masa la restaurant?
Anutza:X
Ce asculti in momentul asta?
Eminem – Love The Way You Lie ft. Rihanna
Care e culoarea preferata?
Negru:X
Mare sau lac?
Mare 🙂
Cate tatuaje ai?
N-am
Ai ramas vreodata fara benzina la masina?
Nu am masina, dar am ramas in pana cu masinile altora:))
Ce preferi pisica sau catel?
Catel
Ce anotimp preferi: vara sau iarna?
Vara
Esti solo?
Nu
Esti indragostita de cineva?
Daaaaa
Cit e ceasul?
11:23
Mi-am petrecut cea mai frumoasa vacanta in … Pitesti
Cel mai de pret lucru pe care il am este …EL
Imi bate inima tare atunci cand… Iubesc si ma simt iubita
Cand sunt suparata, intotdeauna… ma manifest singura
Cand ma indragostesc… dau tot ce e mai bun din mine….ofer totul…si cer totul…si nu am limite…eu cand iubesc…o fac neconditionat…
Cea mai fericita am fost atunci cand…m-a luat de mana si m-a tras langa el
Nu spun niciodata NU propunerii de a…petrece, manca ciocolata
Prietenii spun despre mine ca sunt … EU
Daca ziua de maine n-ar mai exista, azi as… mi-as face testamentu, mi as lua cei mai buni prieteni si pe iubitul meu si as fugi la mare..sa petrec pana mor…
Cel mai tare ma enervez atunci cand… ma contrazice cineva atunci cand am dreptate
Cel mai mult ma mandresc cu… mine
Cel mai frumos cadou pe care l-am primit a fost… un inel: )
Nu as renunta niciodata la… dragoste, prietenii adevarati, familie si ciocolata
Cel mai bun prieten este…e acolo mereu indiferent de cum ai fi: )
O zi este perfecta atunci cand… eu sunt fericita.

2 responses

  1. teutzyka

    te iubesc carmina:X:X:X pt ceea ce esti uh:X:X >:D<

    Octombrie 30, 2010 la 8:01 pm

  2. teutzyka

    te iubesc carmina:X:X:X:X: pt ceea ce esti uh:X:X>:D<

    Octombrie 30, 2010 la 8:02 pm

Lasă un răspuns

