Just another WordPress.com weblog

Defecte.Aveti curaj sa recunoasteti?

Buuun deci inainte sa incep cu propria mea morala trebuie sa va spun ca am facut un an de blogareala! m-am gandit initial sa renunt la blog crezand ca nu o sa mai am timp dar… am analizat mai bine situatia si cu toate ca o sa scriu mai rar o sa ma tin incontiunare de blog (nu scapati de mine asa usor) in acest an am reusit sa scriu 102 de posturi… am avut mii de vizite si am fost felicitata pentru prostiile si toate momentele mele in care deliram mai mult cei drept dar e bine au iesit lucruri frumoase si sper ca o sa iasa incontinuare:) …si acum sa va spun cateva din defectele mele pe care nu mie rusine sa le recunosc:)):P …

Uneori tind sa fiu egoista, si abia dupa ce se intampla realizez..cateodata imi pare rau, dar nu de fiecare data.
Daca ma enervez foarte tare pot fi violenta fizic.
Tip cand vorbesc.
Sunt recalcitranta 70% din timp( cu tot cu cel in care dorm).
Plang mult si uneori nici eu nu stiu de ce.(dar e bine dupa)
Critic TOT!Critic oameni, caini, copaci,pietre,..da tot.Pacat ca uneori nu observ ca ce critic la altii as putea critica si la mine.
Am idei atat de fixe incat, chiar daca vine cineva cu o propunere buna,noua..nu admit!Pentru ca sunt batuta in cap si incapatanata!
Ma inrosesc la secunda 2.(ah cat urasc lucrul asta!)
Am o parerea proasta la superlativ despre mine..si asta dauneaza increderii in sine.
Sii..ma atasez repede de oameni.Stiti ce greseala fatala poate fi uneori?
etc.

Daca nu am avea defecte, n-am fi oameni.
Daca nu le-am recunoaste am fi ipocriti.
Daca am putea sa le enumeram pe toate am fi mincinosi.
Pun pariu.

One response

  1. ai foarte mare dreptate cu ce spui…

    Ianuarie 9, 2011 la 8:41 pm

Lasă un răspuns

