Just another WordPress.com weblog

Sarbatori Fericite,people!

Perioada asta ma face sa ma intorc cu succes in anii copilariei mele (iar unii mai carcotasi dintre voi or sa spuna fie ca nu sunt prea departe anii aceia, fie ca sunt inca un copilas…dar oricat mi-as dori sa NU va pot contrazice, situatia o face..pe parcursul anilor pierdem sentimente, rude/prieteni/cunostinte, inocenta, credintele vechi etc.etc..). Dar totul este bine caaaand….incepe cu bine, nu? Adica pentru mine perioada asta incepe genial. .
Mi s-a parut magica ziua de azi..adica dupa o serie de filme slabute, dar amuzante si care te inclazesc oarecum (bine, bine..daca esti fata)..care incearca sa te convinga intr-un stil dragut ca Mos-Craciun exisa..sau macar spiritul lui (daca fizic existenta lui pare prea trasa de par)..am REfacut curatenia prin casa (a 3-a sau a4-a oara pe saptamana asta), am gatit!(daaaa, eu.eu.eu), am luat cateva cadouri, am impodobit bradul, am baut vin si am mancat ciooocolata, am ascultat muulta muzica..si acum…ma impart intre a scrie pe blog o chestiuta pe care am sa o recitesc la anul pe vremea asta (ca sa analizez progresele sau nu)…si intre a mai raspunde unui ratacit ce ma abordeaza pe mess (astia sunt putini, s-au invatat cu mine intr-o stare complet de neinteles in perioada asta si ma lasa sa imi traiesc nebunia). Si brusc..s-au reparat toate!
Sunt in pom cu optiunile pentru Revelion, dar in mod ciudat nu ma afecteaza..DELOC, DEEEEELOC!..Poate doar putin ideea ca e posibil sa nu am unde sa imi port rochia cea noua.
Ma sperie anul 2011. Si am motive sa spun asta…Dar..what the hell…mai sunt 6 zile si ceva!
Oh, au inceput mass-urile si mesajele legate de Craciun..ma duc sa impart si eu urarile astea necesare, formale, dar in acelasi timp pline de dragoste…
Craciun Fericit tuturor!

Lasă un răspuns

