Just another WordPress.com weblog

Si a mai trecut un an…

Pe mine in general sfarsitul de an ma deprima, cu toate ca sunt sarbatori, dar inseamna ca a mai trecut ceva timp, ca mai imbatranim, inseamna frig, batai de cap pentru cadouri, griji in plus, etc… E adevarat ca sarbatorile imi plac si ma relaxeaza, dar restul perioadei ma indispune putin.

Anul acesta de exemplu a fost destul de bun pentru mine pentru ca m-am dezvoltat in anumite privinte si am facut lucruri noi. Am facut mai tot ce mi-am propus la inceputul lui. Insa intodeauna mi se pare ca puteam mai mult, exista ceva care sa nu imi placa sau pentru care mi se pare ca nu am muncit destul de mult. Nu aş vrea să cred niciodată despre mine că sunt atât de grozavă pe cât îşi imaginează alţii. Fiindcă întotdeauna mai e ceva de imbunătăţit. Mai ales în ochii mei. Fie ca este vorba despre o persoana, o actiune, un gand, exista ceva care as fi vrut sa fie altfel. Poate ca sunt eu prea exigenta cu mine, dar in general nu imi place sa ma limitez, indiferent despre ce este vorba. Asta pentru ca imi plac provocarile, mai ales pentru ca stiu ca pot mult mai mult.

Pentru anul urmator inca nu sunt foarte hotarata ce vreau sa schimb, dar pana la finalul acestuia am sa ma hotarasc. Oricum imi place sa fiu spontana, asa incat ma pot oricand razgandi.

Voua cum vi s-a parut anul acesta ?

2 responses

  1. sincer? eu nu sunt perfecţionistă. fac lucrurile aşa cum pot să le fac şi restul să le mai şlefuiască şi alţii. nu pun prea mult la suflet ceea ce nu-mi iese şi asta mă face să dorm liniştită noaptea. iar dacă fac vreo gafă după primele 10 minute în care mi-e ruşine, mă străduiesc să o uit. aşa că punând în practică aceste trei principii am avut un an eliberator de orice temeri şi de orice necazuri. am trecut peste tot. sper să cunoşti şi tu această înţelepciune chiar de la o vârstă mică, nu doar când ajungi la a mea.
    spor-t în toate.

    Decembrie 31, 2010 la 5:51 pm

  2. anul 2010 a fost unul greu sper ca 2011 sa fie mai bun de aceea iti urez si tie sa ai un an bun

    Ianuarie 9, 2011 la 8:39 pm

Lasă un răspuns

