Just another WordPress.com weblog

In cautarea mea…

Cine sunt? Ce e viata? Ce caut aici si acum? De ce nu atunci si nu mai tarziu? Ce e sufletul? Ce e mintea? Ce e trecutul, prezentul si viitorul? Ce e necunoscutul? Ce e viata si ce e moartea? Ce e sinceritatea, credinta, dragostea, dreptatea si indoiala? Care este locul meu in aceasta lume si in acest timp?

Intotdeauna, mi-am pus intrebari. La 15, 20, 25 de ani, la orice varsta…Sunt intrebari cu variante de raspuns. Un adevarat pacat adresat Divinitatii…

De cand ma stiu mi-am pus intrebari asupra existentei mele, asupra sentimentelor si emotiilor mele. Am vrut sa stiu ce simt, ce vreau, ce ma nelinisteste, ce imi displace, ce ma raneste si ce ma vindeca.

M-am cautat in intrebari, in raspunsuri, in lacrimi, in zambete, in oftari, in cuvinte, dar si in gesturi.

M-am cautat in mine, in ceilalti, in lucruri, in amintiri, in trecut si in viitor, dar mai putin in prezent. In inconstient, dar si in constient. In ratiune si simtire. In minte si in suflet.

Daca m-am gasit? Pe jumatate. Inca ma mai caut. Inca mai caut parti ale mele raspandite in lumea asta. Inca mai caut locul in care sa ma simt intregita si completa. Inca mai caut persoana care sa impartaseasca cu mine dorinta de dezvoltare si evolutie personala si care sa se regaseasca alaturi de mine, astfel incat sa avem ocazia de a ne gasi unul alaturi de celalalt.

Evolutia inseamna o cautare continua. Ne gasim in locuri diferite in momente diferite in stadii de dezvoltare personale diferite. Pana unde vreau sa evoluez? Care e capatul? Nu stiu. Probabil, pana imi voi atinge completitudinea.

In ceea ce scriu ma caut pe mine, incerc sa ma gasesc si sa ma regasesc. Sa-i ajut pe ceilalti in calatoria lor catre propria fiinta. Sa impartasesc necunoscutul si propriul impresionabil spre adevarata incantare si curiozitate a unui alt suflet in cautare de sine

Lasă un răspuns

