Just another WordPress.com weblog

Despre femei…

Va mai amintiti voi postul acela cu dece iubim barbatii in care sunt multe argumente (cei drept cam ironice) https://kmytsu.wordpress.com/2010/08/25/de-ce-iubim-barbatii/ am gasit o chestie draguta pe net despre femei nu sunt la fel de multe ca la barbati dar este esentialul si asta cred ca e cel mai important …

Puternică sunt azi, mâine răzbunătoare
Aşa că fugi de mine când sunt ca o scânteie,
Şi chiar de slabă sunt şi plâng fără-ncetare
Eu sunt şi voi rămâne tot femeie… [Anna Panovici]

Pe fiecare femeie flutura un steag al escaladei umane. [Ionut Caragea]

Nicio femeie nu seamănă cu alta.[Mihail Drumeş]

Intuitia este o calitate a femeii care o ajuta sa-si contrazica barbatul inainte ca acesta sa apuce sa deschida gura.

Femeia e forţa motrice a vieţii. Bărbatul e doar cheia de contact. [Valeriu Butulescu]

Femeia e un alfabet
Pe care îl înveţi încet
Şi-l uiţi – deşi nu-ţi prea convine –
Exact când îl cunoşti mai bine. [Mircea Trifu]

Pe o femeie o cucereşti uşor, dar o păstrezi greu.[Mihail Drumeş]

Eu sunt femeie, şi sunt ca şi pustiul
Pot să sufoc, şi pot să-ţi ard privirea,
Şi pot sa fiu şi apa, atunci când îţi e sete
Dar să nu mă bei, de vrei să simţi iubirea.[Anna Panovici]

Dacă n-aş avea sentimente, aş putea deveni cea mai inteligentă femeie de pe pământ. [Anais Nin]

Eu sunt femie, mai pot şi ajuta
Pot să gasesc răspuns, când cineva mă-ntreabă,
Fiind femeie multe aş putea…
Dar sunt femeie, şi pot să fiu şi slabă… [Anna Panovici]

O femeie este o mască a lui Dumnezeu. [Aurel Dumitraşcu]

Numai acolo unde femeia poarta val te arde dorinta de a-i citi chipul. [ Antoine de Saint Exupery]

Nu te naşti femeie: devii. [Simone de Beauvoir]

Femeia este iubita asa cum e iubita muzica, e iubit luxul. Este spirituala sau este sentimentala si este dorita. Dar ceea ce ea crede, ceea ce simte, ceea ce poarta in gand… nu intereseaza pe nimeni. [Antoine de Saint Exupery]

Femeia nu este catusi de putin inferioara barbatului, in afara lipsei de putere. [Xenofon]

Femeile sunt al doilea mare mister al omenirii. [Anne Rice]

Toate popoarele civilizate au respectat femeia. [Jean Jacques Rousseau]

Când o femeie tace, priveşte ce spun ochii ei!…

Eu sunt femeie, şi mint fară să vreau
Şi fac orice pentru a cuceri
Pot într-o clipă sufletul să-ţi iau
Eu sunt femeie, iubesc şi pot urî… [Anna Panovici]

Sa nu lasi niciodata singura o femeie care te doreste. [Nikos Kazantzakis]

Fiecare femeie ar trebui sa foloseasca ce a primit de la „Mama Natura” inainte ca „Tatal Timp” sa i le ceara inapoi. (Laurence J. Peter)

Acum as vrea sa-mi spuneti si mie intr-un comentariu sau pe mess daca nu vreti sa expuneti tuturor in care sa imi spuneti si mie dece iubiti femeile?

One response

  1. misu

    din acelasi motiv din care iubiti si voi barbatii…::> poate k nu sunt multe care trebuiesc iubite,doar cele care merita…;)

    Octombrie 25, 2011 la 9:43 am

Lasă un răspuns

