Just another WordPress.com weblog

Prea femeie!

De multe ori, mergand timida pe drumul vietii mele, m-am intrebat daca nu cumva e prea putin ceea ce primesc raportat la ceea ce, sigur, e prea mult atunci cand cer.
M-am intrebat, daca nu cumva sunt prea singura. Daca nu cumva sunt prea mari ceilalti. Daca nu cumva sunt prea neimportanta.
M-am intrebat de atatea ori, in noptile mele de singuratate, de prea multa singuratate, daca nu cumva timpul trece prea repede. Daca nu cumva am facut prea putine pentru mine. Daca nu cumva am investit in conturile unor oameni prea nepasatori, sentimente prea valoroase. Daca nu cumva, undeva pe parcurs, viata mea – propria mea viata – a devenit prea straina. Daca nu cumva nu prea mai sunt EU.

Mi-a raspuns vantul, intr-o noapte neagra, cand a intrat nepoftit pe sub usa, ca sunt prea delicata, prea sensibila, prea pretioasa ca sa nu prea ma gandesc la mine.
Fiindca avea iz de tentatie, am vrut sa-l alung. Atunci el a inceput sa deseneze umbre hidoase pe pereti, sa faca mobila sa trosneasca si luminile sa se stinga…

Mi-a raspuns soarele, in dimineata urmatoare, ca sunt prea fricoasa, prea naiva, prea slaba… L-am aruncat de la etaj si i-am zis: “Pleaca!”

Mi-a raspuns ploaia, mai pe inserat, cand a inceput sa scuture norii grei de deasupra mea, ca sunt la inceput de drum si ca am timp sa invat cum sa nu fiu prea naiva, prea sensibila, prea credula, prea iubitoare, prea egoista, prea rea, prea nepasatoare, prea darnica, prea mult ca ceilalti, prea putin ca mine.

… dar eu stiu ca in tot drumul vietii mele n-am sa fiu altceva decat “Prea femeie sa nu plang. Prea barbat sa cer ajutor”

Lasă un răspuns

